بالا آوردم

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

بالا آوردم

 تمـــام غصــه هــایــی را کـــه بــرایـــت خـــوردم!


بـــالا مــی آورم


طـــعـــم بـــیهودگـــی مــیــداد…!

 

 



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت18:40---25 خرداد 1393

خدایــــــــــــــــــــــــ ـــــا!



بردار دستــــــــــت را از روی اســــپـــیــس!



بـــس نیســــت اینــــ همـــه



فـــاصلــ ــــــ ـــــــــ ـــ ــــــ ـــــ ـــــ ــــه

پاسخ:واقعا


key1 :(
ساعت21:07---24 خرداد 1393
همیشه می گویی ترک کن این سیگارهای لعنتی را

به تو قول می دهم که به زودی ترک کنم این خودِ لعنتی را !
پاسخ:خدانکنه


parisa
ساعت12:15---24 خرداد 1393
لعنت به کســـــــانی که خود عوضیشون
بغل یکی دیگه هست!!!
ولی یــــــــــــــاد کثیفشون پیش ماست!!!
پاسخ:اوهوم


عشق2طرفه
ساعت10:18---24 خرداد 1393
به گریه های من قهقه میزند


:کسی که روزی بهم میگفت


!!!...اخم کنی میزنمت ها
پاسخ:مرسی


عشق2طرفه
ساعت10:15---24 خرداد 1393

فقط پلي بودم براي عبورت.

فكر تخريب من نباش،به آخر كه رسيدي،

دست تكان بده،

...خودم فرو ميريزم

پاسخ:نه بابا


سارا
ساعت22:40---22 خرداد 1393
نه نمی دانی ...
هیچکس نمی داند
پشت این چهره ی آرام در دلم چه میگذرد
نمی دانی
کسی نمی داند
این آرامش ظاهــــــر و این دل نـــــــا آرام
چقدر خسته ام میکند........!
پاسخ:واقعا


عشق2طرفه
ساعت9:03---22 خرداد 1393

دَلمــ گِرفتـ ـهـ اَز ایـטּ شَهـ ــر
کهـ آدَمــ هآیَشــ هَمچـ ــوטּ هَوآیَشــ
نآپآیدآرَنـ ــد ...
گآهـ آنقـَ ــدر پآکـ کهـ باوَرَتــ نِمے شـَ ــوَد
گآهـ آטּ چنـ ــاטּ آلودهـ کهـ نَفَسَــــــــتـ ـ ـ ـ ـ ـ مے گیـ ــرد!!...

پاسخ:اوهوم


عشق2طرفه
ساعت8:59---22 خرداد 1393
ﺑﻪﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ...



ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨممم و میشنوممم ﺑﺎ ﮐﯿﺎ ﻣﯿﭙﺮی...



ﻣﯿﻔﻬﻤمم ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺑﺎ من ﺑﻮﺩﻧﺖ...



ﺍﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﺝ ﭘﺮﻭﺍﺯﺕﺑﻮﺩﻩ ...
پاسخ:واقعا


عشق2طرفه
ساعت8:53---22 خرداد 1393
فَقط یه جمله ی عاشقانه برات دارم....!

هَمه ی اِحساسَم

حَرامِت!
پاسخ:فدات


atefeh
ساعت19:59---21 خرداد 1393

بعضــــــی وقتا یه لبخنـــ字ــد ؛

از انگشت وسطــــی هم موثــ゜*ـــر ترهـ

پاسخ:دقیقاااااااااا


atefeh
ساعت19:59---21 خرداد 1393

گفتم:میری؟

گفت:آره

گفتم:منم بیام؟

گفت:جایی که من میرم جای 2 نفره نه 3 نفر

گفتم:برمی گردی؟

فقط خندید

اشک توی چشمام حلقه زد

سرمو پایین انداختم

دستشو زیر چونم گذاشت و سرمو بالا آورد

گفت:میری؟

گفتم:آره

گفت:منم بیام؟

گفتم:جایی که من میرم جای 1 نفره نه 2 نفر

گفت:برمی گردی؟

گفتم:جایی که میرم راه برگشت نداره

من رفتم اونم رفت ولی اون مدتهاست که برگشته

و با اشک چشماش خاک مزارمو شستشو میده

پاسخ:خدانکنه


نازنین
ساعت13:43---21 خرداد 1393
باید به بعضیا گفت داشتن من لیاقت میخواست که تو نداشتی و داشتن تو حماقت میخواست که من ندارم
پاسخ:اوهوم بهش گفتم خخخخخخخخخخخخخخخخ


کاوه
ساعت11:22---20 خرداد 1393
همــــيشـه دقــيقا وقـــــتي پـُر از حـــرفي

وقتـــي بغــــض ميکــني

وقتـــي داغونــــي

وقــــتي دلــِت شکــــستـه

دقيقــــا هميـــن وقـــــتا

انقــــدر حــرف داري کـــه فقــط ميتونــي بگــي

"بيخـــيال"
پاسخ:اوهوم


سارا
ساعت23:24---19 خرداد 1393
سلام اپم...
پاسخ:الان اومدم


سارا
ساعت21:16---19 خرداد 1393
هی لعنتی لبخندهای کوتاه وتلخم یعنی روزی به سختی انتقام خواهم گرفت...
پاسخ:شک نکن


سارا
ساعت21:09---19 خرداد 1393
چقدسخت است زخم زبون زدن هاروبایه لبخندتلخ جواب بدی...
پاسخ:دقیقا


atefeh
ساعت18:47---19 خرداد 1393
نفس نمی کشــــــــد هــــــــوا

قـــــــــدم نمی زند زمیـــــــن

سکـــــــــوت میکنـــــد غزل

بــــــــدون تـــــو یعنی همین .
پاسخ:اوهوم


شبنم
ساعت14:56---19 خرداد 1393
قشنگ بود
پاسخ:مرسی عشقم تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:, ] [ 13:44 ] [ شیرین عسل ] [ ]