حَرامِت

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

حَرامِت

 

 فَقط یه جمله ی عاشقانه برات دارم....!



هَمه ی اِحساسَم



حَرامِت!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

شبنم
ساعت17:12---26 خرداد 1393
واقعا حرامت...
پاسخ:اوهوم


parisa
ساعت19:27---25 خرداد 1393
اعتراف میکنم : من یه زمانی جزء اقلیت های هندی بودم !
آخه یه گاوی رو به عنوان عشق می پرستیدم
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخ


parisa
ساعت19:24---25 خرداد 1393
به بعضیا باید گفت :
یه دفه امتحانی آدم باش شاید خودتم خوشت اومد !
پاسخ:خب خوششون نمیادش دیگه


parisa
ساعت19:17---25 خرداد 1393
مُراقب باش به چه کسی اِعتماد میکنی !

“ شیطان ” هَم یه زَمانـی “ فرشته ” بود . . .
پاسخ:چشم


parisa
ساعت19:16---25 خرداد 1393
چرا عزیز دلم؟؟؟؟
پاسخ:این روزا خراب خراب هستم


parisa
ساعت19:16---25 خرداد 1393
ﺑﺎﯾـــــﺪ ﺁﺭﺍﻡ ﺭﻓﺖ ... ﺁﻧﻘــﺪﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻟــــﺶ ﺑﺮﺍﯼ ﺻﺪﺍﯼ ﻗﺪﻣﻬﺎﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﻮﺩ ﺁﻧﻘـــــﺪﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺁﺭﺍﻣﺸﺖ ﺩﻕ ﮐﻨﺪ ﺍﯾــــﻦ ﺳﺰﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻗﺪﺭﺕ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﺪ ... منم رفتم
پاسخ:همه که رفتن خب ............


parisa
ساعت19:15---25 خرداد 1393
سلام سلام ...خوبی؟
پاسخ:سلام فدات شم خوبی؟؟ نه اصلا خوب نیستم


سارا
ساعت18:50---25 خرداد 1393
ممنون بابت نظرات....
پاسخ:خواهش میکنم عزیزم


سارا
ساعت18:47---25 خرداد 1393
پیر شدم رفت...
اما نه،
خوب شد،
تمام شد آن "اشتباهاتی" که،
نامشان "جوانی" بود...
پاسخ:اوهوم


atefeh
ساعت18:46---25 خرداد 1393

آرے!

مـטּ همــاטּ בختر نحـــس بــב اخلاق مزخرفمـ

کـــه همگـــاטּ میپنــבارنــב بتــے هستمـ

امــــا هماטּ هــا چـــه میــבاننــב

از دروטּمـטּ ...

که کوهے از اِحسـ ـآسـ در آن مــבفوטּ شـده اســتـ

مگــر دل کوچکــــ مـטּ

چقــבر تحمل دارد..؟..!

پاسخ:مرسی جیگری


سارا
ساعت18:45---25 خرداد 1393
چطـــور زنـدگـــــــی کــنـــــيم....؟
با کــمــــی مکث جواب داد گذشته ات را
بدون هـﻴچ تاسفــــــی بپذﻴـر....با اعتماد،
زمان حالت را بگذران...بدون ترس
برای آیـنده آماده شو...ایـمان را نگهدار
و ترس را به گوشه ای انداز...شک هایت
را باور نکن و هـﻴـچ گاه
به باورهایت شک نکن...
پاسخ:مثل بچه خوب


یاقوت
ساعت18:44---25 خرداد 1393
باید ارام رفت
انقدر ارام که حتی...
روزی دلش برای صدای قدمهایت تنگ شود.
انقدر ارام که از این ارامشت...
دق کند
این سزای کسی است که قدرت را نمیداند..
پاسخ:نچ نمیشه رفت


سارا
ساعت18:44---25 خرداد 1393
خدایـــــــــــــا ...! اگه یه روز فراموش کردم خدای ِ بزرگـــــــــــــی دارم ... تو فرامـــــــــــــوش نکن که بنده کوچیکـــــــــــــی داری ... با نوازشی و یا شاید تلنگری آرام وجودت را ، همراهیت را ، مهربانی و بزرگی ات را برایم یاداوری کن...
پاسخ:مرسییییییییی


atefeh
ساعت18:43---25 خرداد 1393

عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..
امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!
و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!
و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست…
و غمــت سـهم ِ مــن!

پاسخ:اوه اوهه


atefeh
ساعت18:43---25 خرداد 1393
میدونی چی قشنگه :

اینکه یکی ماله خودته

راز دارته و بهش اعتماد داری

اینکه تمام نگفته ها نکرده هاتو میتونی باهاش بگیو بکنی

اینکه باهاش خالصانه خودت باشی

تمام حسای خوبتو باهاش قسمت کنی

باهاش خودت باشی در اوج شادی ...
پاسخ:ندارم خب


سارا
ساعت18:42---25 خرداد 1393
هیچ وقت نقاش خوبی نخواهم شد
امشب دلی کشیدم
شبیه نیمه سیبی
که به خاطر لرزش دستانم
در زیر آواری از رنگ ها
ناپدید ماند!
پاسخ:اوهوم


atefeh
ساعت18:42---25 خرداد 1393

و خُــدآونـב منـــو آفریـב ؛
تــآ وسیلهـ ای بآشمـ برآ ی
آسفآلت کرבטּِ בهـ ـטּ "بعضیـآ " .../(!)
بـآرِ سنگینـــی رو בوشمهـ...

پاسخ:ای جانم مرسیییییییییییییییییییییی


atefeh
ساعت18:41---25 خرداد 1393

دستـﭞ را بـﮧ مـن بـده
نـتـرس بـا هـمـ خـواهـیـمـ پـریـد
حـضـور و حـیـاﭞ و حـوصلــﮧ ﮮ مـن از تـو
درد و بـلا و بـﮯ ڪـسـﮯ هـاﮮ تـو از مـن . . .

پاسخ:نچ هستم


atefeh
ساعت18:41---25 خرداد 1393
میخوام سلامتی بدم.....
پیک ها همه بالا...!
بسلامتی
تمام ارزوهای برباد رفتمون
بسلامتی
تمام دلای شکستمون
بسلامتی
تمام تنهایی ها و بی کسی هامون
بسلامتی
تمام بدبختی ها و دلبریدنامون
بسلامتی
تمام اشکهای شبانمون
بخورین بسلامتی
روزی که همه مشکی پوشیدن و ما سفید
روزی که ما روی دستایه رفیقامونیم
روزی که همه پشتمون داد میزنن(لا اله الا الله)
پاسخ:دور از جونت


atefeh
ساعت18:40---25 خرداد 1393

تو به افتادن من در خیابان خندیدی !
و من ...
تمام حواسم به چشمان مردم بود که عاشق خنده ات نشوند ...!؟

پاسخ:مرسی عشقی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:, ] [ 18:31 ] [ شیرین عسل ] [ ]