سلام

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

سلام

 اول از همه سلام

 

بعد از ی مدتی اومدم ولی دوباره میرم

 

دوم اینکه باید تشکر کنم بابت تمام نظراتی که گذاشتین

 

خیلی زیاد شرمندم کردین

سوم اینکه این عاطی که مینویسم یعنی اینکه

 

این مطلب از عاطفه هستش (قابل توجه بعضیا)

 

چهارم اینکه باید به اونی که گفت من لیاقت هر عشقی رو ندارم بگم که:

 



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت10:28---27 خرداد 1393

امشب تمام حوصله ام را

در یک کلام کوچک

از تو

خلاصه کردم

ای کـــــاش می شـــــد

یـــــک بار

تـــــنها همیـــــن یـــــک بار

تـــــکرار می شـــــد!

تــــــــــکرار!

پاسخ:فدات


شبنم
ساعت17:09---26 خرداد 1393
ایول آبجی خودم
پاسخ:قربونت برم جیگری


atefeh
ساعت12:24---26 خرداد 1393
چگونه تکه تکه های سهمم از تو را

کنار هم بگذارم؟

چگونه بسازمت؟

آدم هـــــــا... فـرامـوش نـــمیکــــنند ... !! ...

فــــــــقط ...

دیـــگر ســـــــــــــــــــــاکت میشـوند ...

هـمین....!
پاسخ:مرسی


atefeh
ساعت12:22---26 خرداد 1393
دلتنـــگــی هـــای زیــاد . . .

خطـــرناکـــ اســتــــــ

آدم را به کمــتــر از حقش قانــع مــی کنــد . . .
پاسخ:اوهوم


atefeh
ساعت12:22---26 خرداد 1393
دلتنگـے من تمامــ نمـے‌شود ...

همین کــ ِ فکر کنمــ ..

من و تو ..

دو نفریمــ ..

دلتنگ‌تر مـے‌شومــ براے تو ...
پاسخ:اوهوم


saeedsingle
ساعت23:27---25 خرداد 1393
ایول ابجی جون
مراقب خودت باش

پاسخ:فدات


???????
ساعت19:51---25 خرداد 1393
برای سخت بودن لازم نیست "سنگ" باشی!

سخت ترین ماده ی دنیا "الماسه"...
پاسخ:واقعا


parisa
ساعت19:46---25 خرداد 1393
چـه تـجـارت نـاشـیـانه ای بـود
آن هـمـه نـازی کـه مـن از تـو خـریـدم . . .
پاسخ:اوهوم


سارا
ساعت19:43---25 خرداد 1393
به سلامتی همه خوبا که سخت مشغول شطرنج زندگین و نمیدونن که ما مات رفاقتشونیم.
پاسخ:مرسی


سارا
ساعت19:41---25 خرداد 1393
اول به سلامتی خودم و معرفتی که برای رفیقام خرج کردمو نفهمیدن!
دومم به سلامتی رفیقام که اگرم فهمیدن، به روی مبارکشون نیاوردن!
بیخیال هر کی نون قلبشو میخوره!...
پاسخ:واقعا


سارا
ساعت19:39---25 خرداد 1393
-مراقب باش!

بعضي حرفها فقط قابل بخشش هستند نه فراموش شدن. . . .
پاسخ:واقعا


یاقوت
ساعت19:06---25 خرداد 1393
عاطفه خانوم ببخشید واقعا خخخخ
اون بعضیا من نبودماااا
خوب من که نمیدونستم مطالبو کش میری خخخخ تازه شم از این به بعد هم مطالب منم گرفتی بگو یاقوت خخخخ
پاسخ:دروغ میگه مثل .......... خخخخخخخخخخخخخخ به روح اعتقاد داری؟؟؟؟؟؟ نه دیگه فقط مال عاطی رو مینویسم خخخخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:, ] [ 19:1 ] [ شیرین عسل ] [ ]