من دخترم

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

من دخترم

من دخترم

 

خالقم به نامم سوره ای نازل کرده

 

در تقویم روزی به نامم ثبت کردند

 

و تو؛

 

با تمام مردانگی هایت نمی توانی

 

بفهمی رنگ صورتی برایم یک دنیاست

 

نمی توانی بفهمی عشق به لاک قرمز را

 

گریه بدون خجالت را

 

درکش در توانت نیست

 

منم لیلای عشق و زلیخای انتظار؛

 

دخترانه می خندم

 

پس مرا که خندان میبنی پرچسب

 

هرزگی بر پیشانی ام نزن

 

من دخترم دخترانه حسادت می کنم

 

دخترانه ناز میکنم

 

آری!

 

من همانم که عشوه هایم

 

بر باد می دهد غرور مردانه ات را

 



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت11:28---8 تير 1393

چـــه لحـــظه قشنـــگیه …

کـــه بعد از کلی صبــر ، عشقــــت بشـــه همســـرت

پاسخ:واقعا


parisa
ساعت11:12---3 تير 1393
بهترین هم که باشی

اگر زمانی که باید باشی, نباشی

همان بهتر که نباشی...
پاسخ:واقعا


parisa
ساعت18:32---2 تير 1393
به بعضیام باید گفت :
اگه بخوام زندگیمو از اول بسازم
تو پیام بازرگانی وسطشم نیستی !
__________
اپم شیرین
پاسخ:چشم جیگری


عشق2طرفه
ساعت18:18---2 تير 1393
عاشق روزهایی هستم

که مهربان می شوی ...

حتی اگر نفهمم چرا !
پاسخ:مثل من


عشق2طرفه
ساعت18:17---2 تير 1393
خدایـــا ؛
ایـن روزهــا حرفهـــایم
بوی نـاشـــکری می دهنــد …
امـــا تـــو…
بـه حســـاب تنهـــایی و درد دل بگـــذار
پاسخ:واقعا


عشق2طرفه
ساعت18:15---2 تير 1393
یک پسر میتواند کاری کند که از همه ی مردها متنفر شوی
و یک مرد میتواند کاری کند که بفهمی همه ی مردها مثل هم نیستند...
پاسخ:تا حالا که کسی این کارو انجام نداده


عشق2طرفه
ساعت18:14---2 تير 1393
جادوی حضور شیرینت غیر قابل وصف است



تویی که هر روز تکرار میشوی اما تکراری نمی شوی
پاسخ:مرسی داداش جووووووون


atefeh
ساعت11:03---2 تير 1393
مرد باس بگه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...
عیال دستتو قلم میکنم اگه ظرفا رو بشوری..
شام رو خودم پختم
ظرفاش رو هم خودم میشورم

پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخ


atefeh
ساعت18:31---1 تير 1393

اگر تــ♥ــــو نبـــودی

مــن

بی دلـــیل ترین اتفـــاق زمیـــن بــودم

تو هـــستی

و مـ♥ــن

محکـــمترین بهـــانه ی خلقت شـــدم ..

پاسخ:فداااااااات عزیز دلم


یاقوت
ساعت19:14---31 خرداد 1393
دلم به حال پسری سوخت

که وقتی گفتم کفش هایم را خوب رنگ کن

گفت : خاطرت جمع مثل سرنوشتم برایت سیاه میکنم
پاسخ:هی روزگار


///
ساعت19:06---31 خرداد 1393
توی زندگیت هرگز اخم نکن چون ممکنه یه نفر فقط به لبخند تو زنده باشد
پاسخ:چشم


کاوه
ساعت10:28---31 خرداد 1393
هر انسانی یک بار

برای رسیدن به یک نفر، دیر می کند. و پس از آن،

برای رسیدن به کَسان دیگر، عجله ای، نمی کند . . .
پاسخ:واقعا


یاقوت
ساعت23:27---29 خرداد 1393


گاهی دلگرمی یک نفر آنقدر معجزه میکند

که انگارخدا در زمین کنار توست . . .

پاسخ:مرسیییییییییییی


atefeh
ساعت21:01---29 خرداد 1393
تو یــک ساله نیـــستی و یـــک قرن شد
واسه من که یـــک روزشم ســـخت بود
همیشه دو دل بودم از حس تـو
همیـشه خیـالت ازم تـخت بـود
پاسخ:عالییییییییییییییییییی


atefeh
ساعت21:01---29 خرداد 1393
در خیابان ،
جلوی ِ ماشین ـها
کمـی محکـم تـر دستانم را بگیـر ؛
نمی دانی که تمام ِ حواس ِ من
پرت اَست
به دوست داشتن ِ تـو؟!
پاسخ:مرسی


atefeh
ساعت21:01---29 خرداد 1393
سخته بودنش در کنار دیگری باشه و تو مجبور باشی ;
"با نــبـودنش کنــــــار بـیـای..."
پاسخ:اوهوم


atefeh
ساعت21:00---29 خرداد 1393
یه مرد باید همیشه تو جیبش سیگار داشته باشه
شاید یه روزی عشقه قدیمی شو با بچه اش ببینه
پاسخ:وااااااااااای نه


atefeh
ساعت21:00---29 خرداد 1393
پست سفارشی...
ارزو دارم ناخواسته به دست اوری انچه را که خواسته ات است..
و شگفت زده با خود بیندیشی
ایا کسی برایم ارزو کرده بود!!؟!
پاسخ:فدات عشقم مرسیییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, ] [ 20:24 ] [ شیرین عسل ] [ ]