بی بهانه!

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

بی بهانه!

بی بهانه رفتی

 

و

 

من همچنان در انتظارِ
  

 

   بیــــبهانه آمدنت  
    

 

هستم



نظرات شما عزیزان:

ghazal
ساعت23:04---3 مرداد 1393
چه اشتباه بزرگی ست


تلخ کردن زندگیمان


برای کسی که در دوری ما


شیرین ترین لحظات زندگیش را سپری میکند
پاسخ:واقعا


parisa
ساعت15:24---9 تير 1393

دلم برای یواشکی ها مان تنگ شده. . .
یواشکی حرف زدن شبونه تا صب. . .
برای بوسه های پشت گوشی. . .
با صدای اهسته گفتن(دوستت دارم). . .(!)
پاسخ:خخخخخ لایک مث همیشه عالی



atefeh
ساعت11:28---8 تير 1393
خوشحالم برگشتی عزیزم جات خالی بود واقعا
پاسخ:فدات عشقم دلم واست تنگ شده بودا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:, ] [ 22:58 ] [ شیرین عسل ] [ ]