یک

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

یک

 گاه میتوان تمام زندگی رادرآغوش گرفت،


فقط کافیست


تمام زندگیت..


یک نفر باشد



نظرات شما عزیزان:

saeedsingle
ساعت16:34---16 تير 1393
والا

پاسخ:مرسی


parisa
ساعت15:23---9 تير 1393
یاد گرفتم که. . .
تنهایی را. . .
به بودن در قلبی که به من تعلق ندارد. . .
ترجیح دهم. . .(!)
پاسخ:هیییی لایک زیبا):


کاوه
ساعت9:42---9 تير 1393
و یه مهمونی به یه بچه گفتم : عموجون چند سالته ؟

گفت : هرچقدرم کوچیک باشم از لحاظ عقلی از تو بزرگترم !

تو حالا میخوای با این سوالت بگی من کوچیکتر از توام ؟!

در ضمن عمو هم عمته !

هیچی دیگه قشننننگ رفتم تو دیوار....
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخ


atefeh
ساعت11:52---8 تير 1393

رَگــ ــَمــو بـــ ــه خــاطــ ِـــرِش زدم
از کــ ــنارم رد شـــ ــُد و گـــ ــُفــت
«فـــَقـــر چـــه کـــارایــــی بــــا آدم میکـــند »

پاسخ:عجب نامردی


atefeh
ساعت11:26---8 تير 1393

من و تو خیلــی کارها به دنیا بدهــکاریم
مثل انداختــن عکس دو نفــری

مثل پریدن دوتایی تو گودال آبـــ

مثل لیسیــدن دو تایی بستنــی قیفی

مثل بوسیــدن توی آسانســور یا راه پله

مثل قــدم زدن تــوی یه روز باییزی

مثل یه رقص دو نفری

مثل...

پاسخ:اره کی بیام واسه عکس دونفری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:, ] [ 23:30 ] [ شیرین عسل ] [ ]