کمبود؟!

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

کمبود؟!

کمبود خواب

 

بایک روز مرخصی حل میشود

 

کمبود وقت

 

بامدیریت زمان

 

سایرکمبودها نیز علاجی دارند

 

باکمبود دستهایت چه کنم؟

 



نظرات شما عزیزان:

ghazal
ساعت6:32---27 تير 1393
قحطی رفیق می آید،
نه هفت سال ،هفتصد سال!

در سیلوی قلبم ذخیره و پنهانت میکنم!

بگو کنعانیان منتظر نباشند؛
تقسیم شدنی نیستی،
حتی اگر یعقوب بیاید...
پاسخ:مرسی عزیز دلم


parisa
ساعت17:46---15 تير 1393
اگه خیانت نکردم فکر نکن نتونستم... اتفاقا خیلی ها دورو برم بودن!
اگه خوب بودم فکر نکن خوبی ازخودت بود... خوبی تو ذاتم بود!
اگه بردمت بالا فکر نکن چیزی بودی... میخواستم هم قد خودم شی!
اگه تک پر بودم فکر نکن پریدن بلد نبودم... فقط میخواستم باتو بپرم!
اگه دلمو به تو دادم فکر نکن عالی بودی... دلم راضی نمیشد!
اگه واسه دیدن تو لحظه شماری میکردم فکر نکن توشاخ بودی... به دلم که تنگ بود احترام میذاشتم!
اگه اگه اگه اگه..... خلاصه اگه دارم فراموشت میکنم فکر نکن واسم آسونه...خودت راه وسخت کردی که مجبور شدم آسون برم!!!
پاسخ:قربانت


atefeh
ساعت13:45---13 تير 1393
"تو"جا زدي!!!!!
"من"جا خوردم!!!!
"او"جا گرفت!!!!!
همين يك جابجايي ساده جانم را گرفت!!!!!
پاسخ:لایک عالیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 13 تير 1393برچسب:, ] [ 13:37 ] [ شیرین عسل ] [ ]