اومدم

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

اومدم

 سلاااااااااااااااااااام اوووووومدم

دلم واسه همتون یه ذره شده بود

 

خوبین؟؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

saeedsingle
ساعت12:22---25 تير 1393
سیلام
خوش اومدی
منم دلم برات تنگولیده بوووووووووود

پاسخ:ممنون داداش کوچیک


parisa
ساعت10:09---19 تير 1393
به بعضيا باس بگي:
آخه بُز تورو چه به پُز
پاسخ:واقعا


parisa
ساعت10:09---19 تير 1393
روي سنگ قبرم بنويسيد :مورچه ها تلختان باد ...تني كه ميخوريد پر از آرزوهاي شيرين بود...
پاسخ:دور از جونت بابا


parisa
ساعت10:08---19 تير 1393
به عشق در يك نگاه اعتقاد ندارم ؛اما... به اينكه يه نفر در يك لحظه از چشمت بيافته شديداً معتقدم...
پاسخ:اوهوم


parisa
ساعت10:08---19 تير 1393
داشتم اشك ميريختم و بهش ميگفتم :نرو تو رو خدا..
تنهام نزار من به غير از تو ديگه كسي رو ندارم به خدا خيلي دوستت دارم
با انگشتاش اشكمو پاك كرد
و گفت
بخدا منم
دوسش دارم...
پاسخ:عاشقی میخوای چکار بابا بیخیالش


parisa
ساعت10:07---19 تير 1393
وقتي از زندگي سير شدم ، مرگ هم براي من ناز كرد...
پاسخ:بیخیالش بابا


parisa
ساعت10:05---19 تير 1393
سلام عزیز دلم .... خوش اومدی جات خالی بود
پاسخ:سلام جیگر جووونم مرسی فدات شم


مجید
ساعت4:40---19 تير 1393
روزی میــرسَد
بـــی هیــــچ خَبـــَـــری
بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم
دَر جـــآده هــآی بـی انتهــــآی ایـن دنیــآی عَجیـــــب

رآه خــــوآهم افتـــــآد
مَـــن کـــه غَریبـــــم

چـــه فَــــرقی دآرد کجـــــآی ایـــن دنیــــــآ بـآشــــم
پاسخ:اوهوم


نازنین
ساعت17:53---18 تير 1393
سلام گلم دل ما هم واست تنگولیده بود یه مدت پیدا نبودی
پاسخ:سلام عزیزم منم همینطور حالادیگه اومدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ] [ 9:17 ] [ شیرین عسل ] [ ]