استعـــــفا

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

استعـــــفا

رد پاهایم را پاک می کنم

به کسی نگویید

من روزی در این دنیا بودم.


خدایا

می شود استعـــــفا دهم؟!

کم آورده ام ...!


نظرات شما عزیزان:

saeedsingle
ساعت12:20---25 تير 1393
الهی اجی جونم
پاسخ:خواهش میکنم


parisa
ساعت10:27---24 تير 1393
تو مرا نادیده بگیر. . .
و من. . .
بدنم روز به روز کبود تر میشود. . .
از بس. . .
خودم را میزنم به نفهمی. . .(!)
پاسخ:مرسی عشقم


parisa
ساعت17:51---21 تير 1393
بچــــه که بودم فکـــر میکردم فقـــط زنبــــورها نیش میزننـــد
بـــــــزرگ شدم دیـــدم، شنیـــدم، رفتــــم، آمـــدم
و یــــاد گرفتــــم نــــه، آدمها هم نیــــش میزننـــد
پاسخ:مرسی عزیز دلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 20 تير 1393برچسب:, ] [ 15:47 ] [ شیرین عسل ] [ ]