هیچ کس!

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

هیچ کس!

کی دوست داره؟هیچ کس...

 

کی برات میمیره؟هیچ کس...

 

کی عاشقته؟هیچ کس...

 

کی برات میمیره؟هیچ کس...

 

کی دیوونته؟هیچ کس...

 

میدونی من کیم؟؟؟

همون هیچ کس....



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت9:50---1 مرداد 1393
خداوندا امضا کن...
به یکتایی ات قسم کم آورده ام...
بازکن نامه را...
استعفای من است از زمینت...
این جا کسی مرا دوست ندارد
پاسخ:مثل من


عشق2طرفه
ساعت19:44---26 تير 1393
پایانم نزدیک است نبودنم را تمرین کن !


مبهـوت یڪـ شـِڪـست ، مغلوب یڪـ اتِفاق

خـُرده هایـَش را باد دارد میبـَرد

و او فقـط خاطراتـَش را مُحڪـم بَغل گـِرفته

بیـا آخرین شاهڪـارت را بیبین

مـُجسمـﮧ اے ساخـتـﮧ اے بـﮧ نـامـ ِ

مـَـــــــ ن
پاسخ:خدانکنه


saeedsingle
ساعت12:10---25 تير 1393

وااااااااااو آبجی لایک عزیزم
پاسخ:مرسی داداش کوچیکه ولی من عزیزت نیستما



parisa
ساعت11:03---25 تير 1393
همیشه تلخ ترین لحظه ها را کسی میسازد
که قشنگ ترین لحظه ها رو با او باور داشتی...
پاسخ:اوهوم


parisa
ساعت11:02---25 تير 1393
حالم حال گرگی است که خدا توبه اش را قبول کرده اما مردمان میگویند:"توبه گرگ مرگ است"
پاسخ:آخه چرا عزیزکم


parisa
ساعت10:26---24 تير 1393
دلم اصرار دارد فریاد بزند. . .
اما جلوی دهانش را میگیرم. . .
وقتی میدانم کسی تمایلی به شنیدنش ندارد. . .(!)
پاسخ:وسـطِ دعــوآ .. یـه جملـه ای هَـست کـه می تـونه هَمـه چیـو درست کنـه! ♥ حـَــرف نــــَــزن! بیــآ بـَـغلـــــم ♥


parisa
ساعت10:25---24 تير 1393
شهامت میخواهد. . .
بدون اشک. . .
خاطرات را مرور کردن. . .(!)
پاسخ:اوهوم


کاوه
ساعت19:32---23 تير 1393
به جـــای ساعت …

نــوار سیـــاهی …

به مچ دســـتم بستـــم …

زمــان بــرای مــن مـتوقف شــد …

و …

مـن پیمــان خـود رابـا هـرچـه زمـان اسـت …

و …

هـرچـه مـربـوط بـه آن اسـت …

شکستـــم …
پاسخ:مرسی آقاهه


parisa
ساعت11:12---22 تير 1393
ب سلامتیه خودم
نه واسه این حرفام
واسه اینکه مرهم ندارم
واسه دردام
پاسخ:چرا عزیز دلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 20 تير 1393برچسب:, ] [ 15:52 ] [ شیرین عسل ] [ ]