هنــــــوز مـرا مـی شـناسـی ؟!

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

هنــــــوز مـرا مـی شـناسـی ؟!

هنــــــوز مـرا مـی شـناسـی ؟!

بــــه دختری سـرد شـده در دل تـابستـانـت

بــــه دختری رقـص کنـان در وسـط بـارانـت

بــــه دختری خــسته از ایــن امــدن و رفتــن هــا

بــــه دختری بیــشــتر از ..

بیـــشـــتر از تــو ...

تــنــها ....!!!



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت22:45---2 آذر 1393
سلام دوست عزیز وبلاگ فوق العاده ای داری خوشحال میشم به من هم سربزنی
پاسخ:سلام عزیز دلم چشم


atefeh
ساعت15:09---16 مرداد 1393
دوری از این دیده ، اما باز یادت میکنم / حرمت این آشنایی فرش راهت میکنم

در فراقت ، غم حصار خنده هایم را شکست / باز هم از انتهای دل صدایت میکنم
پاسخ:اوهوم


atefeh
ساعت18:33---6 مرداد 1393
هر انسانی یک بار،
برای رسیدن به یک نفر
دیر می‌کند
.
.
.
.
.
و پس از آن
برای رسیدن به کَسان دیگر،
عجله‌ای نمی‌کند!

پاسخ:اوهوم


ghazal
ساعت15:14---4 مرداد 1393
apaaaaaaaaamm
پاسخ:فدات


parisa
ساعت14:58---3 مرداد 1393
اعتقادات هر کسی‌ مثل مسواکه ،
خواهشا تو حلق بقیه نکنین !
پاسخ:چشم


عشق2طرفه
ساعت19:13---2 مرداد 1393
دلتنــــــگ نشــــدی ببیــــــنی
چـــــگونه خوبتـــــرین خــــاطره هــــــا
بی رحــــــم ترینــــــشان می شــــــود …
پاسخ:اوهوم


عشق2طرفه
ساعت9:42---1 مرداد 1393
نبودن هایى هست که هیچ بودنى جبرانشان نمیکند و آدمهایی هستند که هرگز تکرار نمیشوند و تو آنگونه ای....
پاسخ:اوهوم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 تير 1393برچسب:, ] [ 11:59 ] [ شیرین عسل ] [ ]