من دخترم

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

من دخترم

 روسریت را درست ببند.. لباس هایت پوشیده باشد.. آرایش نکن.. حتی اگر راه دارد زیباهم نباش!


پنهان کن خو
د را دخترک... در دانشگاه هزاران خواستگار داری اما خواستار یک شبند!


در خیا
بان هزاران راننده شخصی داری اما مقصد همه مکان خالیست و بس...!


کمی
 نگاه کن در میان دوستانت برادرها داری، باورمیکنی؟! روی خوش نشان بده تا ببینی این

 برادرها چگونه هم خوابت خواهند شد!


دخترک... روز به روز میترسی
، آزرده خاطر میشوی، کمی که فکر کنی لرزه بر تنت مینشیند!


از دید
 مردم اینجاا...! زشت باشی هرزه ای! اگر زیبا فاحشه! اگر اجتماعی برخورد کنیخراب! و اگر

 سرد باشی میگویند قیمتش بالاست


دخترک... اینج
ا زن بودن دل شیر می خواهد؛ باید مرد باشی اگر بخواهی زن باشی

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت12:57---22 دی 1393
چه وبلاک زیبایی

atefeh
ساعت10:58---23 مرداد 1393
خدابه جهنمت دیگر احتیاجی نیس ماادمها بهتر همدیگر رامیسوزانیم
پاسخ:واقعا


atefeh
ساعت10:57---23 مرداد 1393
یه رابطه ی عاشقانه فقط مخصوص دونفره ولی بعضی ابله ها جمع و تفریق بلد نیستن..ههــ
پاسخ:اوهوم


atefeh
ساعت15:06---16 مرداد 1393
از این تکرار ساعتها
از این بیهوده بودنها
از این بی تاب ماندنها
از این تردیدها
نیرنگها
شکها
خیانتها
از این رنگین کمان سرد آدمها
و از این مرگ باورها و رویاها
پریشانم …
دلم پرواز میخواهد !
پاسخ:مرسی


atefeh
ساعت10:53---13 مرداد 1393
مـرد یعنــی :
یــک کــوه سخــت ولی نــــرم...
دلســنگ اما مهـــربان....
خشن اما وفــادار....
مغـــرور اما شکیبا ....
لجبــــاز ولی همـــدم .....
دیوانــه ولی عاشـــق.....

پاسخ:واقعا


tanha
ساعت20:42---12 مرداد 1393
درد دارد " امـــروز " حرفــــــــــــــــــی

بـــرای گفتــــن نداشــته باشــی

با کســــــــــی کــه تا " دیروز "

تمام حــرف هایــت را فقــط

به او می گفتــــی ... !!

پاسخ:اوهوم


atefeh
ساعت19:02---11 مرداد 1393
از حساب و کتاب بازار عشق هیچگاه سر در نیاوردم

و هنوز نمی دانم چگونه می شود هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم . . .
پاسخ:فداات عاطفه


atefeh
ساعت16:22---11 مرداد 1393
"دلـم"
بهــانه ی "تـــو" را دارد!
تــــو می دانــی بهانه چیست؟!
بهــانه...
همان است که شب ها خواب از چشم خیس من می دزدد...
بهــانه ...
همان است که روزها میـان انبـوهی از آدم ها ،
چشمانم را پـــی تو می گرداند.
بهــــانه...
همان صبری است که به لبانم سکـــوت می دهد
تا گلایه ای نکنم از "نبـودنت"
من صبورم اما
این دل دیوانه، صبر می داند چیست .
پاسخ:ممنون


عشق2طرفه
ساعت9:43---11 مرداد 1393
درد میکند بغضم.....

وقتی اشک هم ارامش نمیکند.....!!

خدایا.....!؟

مگربودن او در کنارم چقدر از جهانت را میگرفت؟؟؟؟
پاسخ:واقعا


عشق2طرفه
ساعت18:31---8 مرداد 1393
گاهی نیاز داری



به یک رفیق بی منت،



که ترو فقط واسه خودت بخواد



که وقتی تو اوج تنهایی هستی،



با چشماش بهت بگه:



هستم تا تهش....
پاسخ:اره واقعا


atefeh
ساعت18:23---6 مرداد 1393
عادت ندارم درد دلم را



به همـه کس بگویم ..! ! !



پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم... ،



تا همه فکـــــــــر کنند...



نه دردی دارم و نه قلبــــ ! ! !
پاسخ:ممنونم


atefeh
ساعت16:22---5 مرداد 1393
از يه جايي به بعد...

باور مي کني کسي براي تنها نموندنِ تو نمياد ،

اگه کسي مياد براي تنها نبودنِ خودشه!!
پاسخ:تشکر عزیزم


محمد و مونا
ساعت5:09---4 مرداد 1393
مــــــامــــــان!!!

لحافه من آبی بود چرا رنگش سفـــید شده؟؟؟

بالشتم از پنبــــه بود چرا مثل سنگ شده!!!

بابایی تو که میدونستی از تاریکی میترســم, چرا لامپ روشن نکردی؟؟؟

مگه داره بارون میاد!!!اخه همه جا بو خـــاک میده......

من که دیروز حموم بودم, چرا منو شستن!!!

عشـــقم چرا گریه میکنـــــی؟؟؟آروم باش

مگه زنده بودم ارزشمو فهمیدی؟!؟!؟!؟!؟!....
پاسخ:وای نههههههه


شبنم
ساعت16:39---3 مرداد 1393
سلام عزیزم چطوری شرمنده یه مدت نبودم بهت سر بزنم با گوشی میادم سختم بود سر بزنم به همه ...الان آپم خوشحال میشم سر بزنی
پاسخ:سلام عزیزی باشه


parisa
ساعت14:56---3 مرداد 1393
درد میکند بغضم.....
وقتی اشک هم ارامش نمیکند.....!!
خدایا.....!؟
مگربودن او در کنارم چقدر از جهانت را میگرفت؟؟؟؟
پاسخ:واقعا


عشق2طرفه
ساعت19:10---2 مرداد 1393
این روزها من

خدای سکوت شده ام

خفقان گرفته ام تا

آرامش اهالی دنیا

خط خطی نشود...

اینجا زمین است

اینجا زمین است رسم آدمهایش عجیب است

اینجا گم که میشوی

بجای اینکه دنبالت بگردنن

فراموشت میکنند....
پاسخ:“ﻋـــــﺎﺷﻖ” ﺭﺍ ﮐـــﻪ ﺑــﺮﻋﮑــــﺲ ﮐﻨـــﯽﻣﯽ ﺷــــﻮﺩ “ﻗـــﺸﺎﻉ” ﺩﻫﺨــــﺪﺍ ﺭﺍﻣﯽ ﺷــﻨﺎﺳﯽ؟ ﻟــــﻐﺖ ﻧــﺎﻣﻪ ﺍﺵ ﺭﺍﮐــــﻪ ﺑــﺎﺯ ﮐـــﺮﺩﻡ ﻧـــﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ: ﻗــــﺸﺎﻉ:ﺩﺭﺩﯼ ﮐﻪ آﺩﻡ ﺭﺍ ﺍﺯﺩﺭﻣـــــﺎﻥ ﻣﺎﯾــــﻮﺱ ﻣﯿﮑﻨﺪ. ..


عشق2طرفه
ساعت19:09---2 مرداد 1393
مراقب باش

روزگار هلت میدهد اما قرار نیست تو بیفتی

اگر خودت را به آسمان گره زده باشی اوج می گیری

به همین سادگی
پاسخ:چشم


عشق2طرفه
ساعت18:31---2 مرداد 1393
عجبـــــ پستـــ قشنگیـــ ایول داری ابجی
پاسخ:سلام داداشی ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:, ] [ 18:18 ] [ شیرین عسل ] [ ]