شب دلتنگی.....

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

شب دلتنگی.....

 

 بذار امشب کمي بيشتر به چشات نگاه کنم

به سياهي غم ناز چشات 

کمي شاعرانه من سفر کنم

از همون جايي که عاشق ميشه شد شروع کنم

با خيالات قشنگ چشم تو 

کمي درد دل کنم

ميخوام اون ناز چشات و من به نازي بچشم

لذت شعرهاي حافظ رو به معنا بچشم

بذار از شراب چشمات مست و ديوونه بشم

نه خمار نکن چشمهاتو 

من ديگه خرابشم

وقتي اون چشمهاي مستت به نگاهم ميشينه

دلم مثل يه پرنده تو سياهي به جنوني ميشينه

محو چشم هاي قشنگت همه درد هام فراموش شد

چه ره پر سوز و رازي از تو چشم تو شروع شد

نبينم غمي بشينه توي اون ناز نگاهت

نباشه غربت و دوري بگيره راز نگاهت

بذار امشب کمي بيشتر به چشات نگاه کنم

ميخوام معشوقه ي رويايي شعر رو 

به چشات نگاه کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, ] [ 23:36 ] [ شیرین عسل ] [ ]