دوستت دارم......

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

دوستت دارم......

 

دوستت دارم باتمام وجود/درتمام لحظه ها/

 

درهمه حال...اما نمیدانم چه تصمیمی بایدبگیرم مانده ام...کارهایم برخلاف توست اما درونم تورا میخواهم نمیدانم

 چرا اینگونه است...تورا دوست دارم اماهیچ نشانی ازان درمن نیست*دوستت دارم*این کلمه را دوست دارم/

وجود تورا دوست دارم/اما بازهیچ تصمیمی برای زندگی خود نگرفته ام/میخواهم تودرتمام لحظات زندگی ام

 باشی ولی هیچ  تلاشی برای ان نمیکنم وباز می گویم دوستت دارم...اما نمیدانم............



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 24 فروردين 1392برچسب:, ] [ 22:40 ] [ شیرین عسل ] [ ]