از بوسه تا عشق............

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

از بوسه تا عشق............

 


ای دنیا چرا شد نصیب من جدایی
ای دنیا اخه این دلم داره خدایی

گریه شده کارم اه.....

این شب ها چرا ساکتی و بی صدایی
با این که تو دلت نمونده جای خالی

تقدیر من اینه اه.....

تو همه دنیامی بی تو نمیتونم 
تو نزار این دل بمیره بی تو 

اروم اروم از چشام بخون که
بی تو این دلم اروم نداره

از اون چشات میخونم که دوسم داری
عشقه من ......

تو همه دنیامی بی تو نمیتونم
تو نزار این دل بمیره بی تو

اروم اروم از چشام بخون که بی تو 
این دلم اروم نداره 

از اون چشات میخونم 
که دوسم داری 

عشقه من .......

ای دنیا چرا شد نصیب من جدایی
ای دنیا اخه این دلم داره خدایی

گریه شده کارم اه......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 9:34 ] [ شیرین عسل ] [ ]