شب و گریه بی صدا

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

شب و گریه بی صدا

"هیچ وقت عاشق کسی نشو که قبلا دلش شکسته"

اینو باید هزار بار نوشت و  از نو خوند

خیلی ساده ست ولی یه دنیا تجربه تلخ پشتشه

باور کن

میدونی چرا؟

چون روزی روزگاری پسری بودم شاد و بی غم

پر از احساسات پر از جنب و جوش

خیلی دوس داشتم کسی تو زندگیم باشه که بهش احساساتمو هدیه کنم

نمیدونم چرا قسمت من این شد که از تموم آدمایی که میتونستم باهاشون باشم فقط تو رو تو دلم جا کردم

شاید به خاطر اینکه دلت شکسته بود گفتم شاید با دلداری من کمی زخم دلت بهتر بشه ولی اعتراف میکنم که من بودم که زخم احساس تورو خوردم.

گرفتارت شدم

ولی قسم به تنهایی شبونم من دلم هردومون مردیم

تو دلت شکسته بود و هیچوقت نتونستی عاشقم بشی

دیدی

دیدی حسرت یه بار دوست دارمو به قلبم گذاشتی

تو تموم دوران آشناییمون حتی یه بار نگفتی که دوسم داری

میدونم

از این کلمه متنفری

شاید

.

.

.

اگر چه خالی دستم ولی به مولا عاشقت هستم




نظرات شما عزیزان:

شیرین عسل
ساعت11:03---19 دی 1392
همیشه جرات عاشقانه جدا شدن رو داشته باش

اما حقارت به زور نگه داشتن رو به دوش نکش
پاسخ:ممنون گلم خیلی قشنگ بود


من
ساعت11:10---13 تير 1392
بسیار زیبا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 خرداد 1392برچسب:, ] [ 2:59 ] [ شیرین عسل ] [ ]