خط ونشون ....

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

خط ونشون ....

 

بس کن میدونم که تو عاشق دعوا و خط و نشونی

پیشت نمیام میدونم که نباشم تنها میمونی

نگو قول و قرار که دلیل جدایی رو خودت میدونی

میگی عاشقمی آخه عاشق اینجوری من که ندیدم

راهی که میری همه خط کشیاشو خودم کشیدم...

منو سیاه نکن

مگه نمیدونی عمریه زغال فروشم

منو می ترسونی

بابا گرگمو لباس بره می پوشم

تو خیال میکنی

که من برده و غلام حلقه به گوشــــــــــتم...

میگی عاشقمی

آخه عاشق اینجوری من که ندیدم

راهی که میری

همه خط کشیاشو خودم کشیدم

برو قصه بساز

واسه یک نفر دیگه که من پریدم

میگی عاشقمی

آخه عاشق اینجوری من که ندیدم

راهی که میری

همه خط کشیاشو خودم کشیدم

برو قصه بساز

واسه یک نفر دیگه که من پریدم...



نظرات شما عزیزان:

ناشناس
ساعت12:24---1 بهمن 1392
آرامشی ملیـح در گوشه ی چشمانـم ...


ماننـد بـارانی بـروی شیروانی ...


امـــا ...!!!


نـاودان نـدارد...


غصه هـایم درون سینه ام به چـاه می روند ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:, ] [ 8:34 ] [ شیرین عسل ] [ ]